Cele mai bune anvelope de vara pentru sezonul 2015

2833_003_bluresponse_06112300Ai nevoie de anvelope noi si performante pentru vara 2015? eMAG,ro a comparat pentru tine toate testele de specialitate pentru anvelope de vara publicate in acest an de ADAC, Auto Bild, ACE & GTU si Sports Auto. Afla acum care sunt cele mai bune anvelope pentru sezonul de vara 2015.

Pentru cei care nu si-au pregatit deja anvelopele de iarna pentru repaosul de vara, eMAG,ro vine in ajutor cu testele celor mai renumite cluburi auto din Europa. Aceste teste de specialitate iti asigura un punct de pornire adecvat pentru a identifica modele de anvelope cu cele mai bune performante obtinute pentru acest sezon de vara.

<< Vezi oferta de pret aici >>

Continental Premium Contact 5 ramane, in continuare, cea mai buna optiune pentru masinile mici, iar ca noutate in acest an, a fost trecut la rangul de ,,Eco Meister” de catre Auto Bild, pentru rezultatele remarcabile obtinute in testul pentru dimensiunile 185/6R15 91H.

• Surpriza acestui sezon vine din partea brandului Hankook, care a castigat cu modelul Ventus S1 Evo testul sport pentru o combinatie de dimensiuni potrivite pentru un BMW M3/M4: 235/35R19 fata, respectiv 275/35R19 spate
• O alta surpriza vine din directia anvelopelor fabricate in China. In testul Auto Bild, anvelopele chinezesti marca Roadstone dar mai ales Zeetex, se comporta decent si obtin rezultate acceptabile si care depasesc, in acelasi timp, asteptarile specialistilor.
• Testele confirma si in acest an faptul ca ca anvelopele din clasa Premium sunt cele care obtin cele mai bune performante, anvelopele din clasa de mijloc asigura un raport optim calitate pret, in timp ce anvelopele de buget sunt o alegere buna pentru un pret mic si un stil de condus linistit, cu precadere in mediul urban.

Pe scurt, rezultatele testelor de specialitate din acest sezon:

185/60R14 H – ADAC 2015
Castigatorul testului: Continental Premium Contact 5

Clubul ADAC, cel mai mare club auto din Europa, a testat 16 modele de anvelope. Sase dintre ele au primit calificativul ,,bine”: Continental Premium Contact 5, Goodyear EfficientGrip Performance, Nokian Line, Dunlop Sport BluResponse, Vredestein Sportrac 5 si Hankook Kinergy Eco K425. Modelul Kumho KH 27 ECOWING ES01 a primit calificativul ,,satisfacator”, iar anvelopele Matador MP 16 au fost considerate ca fiind ,,inadecvate” din cauza performantelor scazute pe carosabil umed.

185/60R15 H – Auto Bild 2015
Castigatorul testului: Pirelli Cinturato P1 Verde

Specialistii de la Auto Bild – cea mai populara revista auto din lume – au testat 53 de modele de anvelope cu dimensiunile 185/60R15 si indice de viteza H (max. 210 km/h). Testate pe un Volkswagen Polo, primul test de aderenta pe teren umed si uscat, a eliminat din competitie 35 de modele de anvelope. Intre castigatorul testului si ultimul loc este o distanta de 37 m la franare pe umed, o diferenta foarte mare si un potential pericol pentru toti participantii la trafic. Pe langa Continental Premium Contact 5, care a obtinut primul loc la franare pe uscat si Pirelli Cinturato P1 Verde cu cel mai bun punctaj la franare pe carosabil umed, s-au remarcat cu rezultate foarte bune anvelopele Dunlop Sport BluResponse, Bridgestone Turanza T001 si Hankook Kinergy Eco K425.

205/55R16 V – ADAC 2015 si ACE & GTU 2015
Castigatorul testului: Michelin Primacy 3

Cea de-a doua dimensiune testata de ADAC in acest sezon este 205/55R16 cu indice de viteza V(max. 240 km/h). Comparand rezultatele ADAC cu cele ACE&GTU, top 5, cele mai performante anvelope pentru aceste dimensiuni sunt urmatoarele: Michelin Primacy 3, Goodyear EfficientGrip Performance, Continental Premium Contact 5, Dunlop Sport BluResponse, Pirelli Cinturato P7 Blue. Aceste modele de anvelope au obtinut calificativul ,,Foarte recomandat”.

215/65R17 H si W – Auto Bild Allrad 2015
Castigatorul testului: Goodyear EfficientGrip Performance

Primul test pentru dimensiune SUV din acest an a fost realizat de publicatia Auto Bild, varianta Allroad. Dimensiunea testata este 215/65R17 cu indici de viteza H (max. 210 km/h) si W (max. 270 km/h). Supriza acestui test vine din partea unui model de anvelope Cooper – Zeon XST A care a obtinut calificativul total nerecomandat din cauza performantelor foarte slabe obtinute la testul de aderenta pe teren uscat.

225/40R18 Y si W – Auto Zeitung 2015
Castigatorul testului: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2

Publicatia auto bisaptamanala ,,Auto Zeitung” a urmat tendinta de a testa anvelope cu dimensiuni mari in acest seazon. Publicatia face cunoscute rezultatele testului pentru dimensiunile 225/40R18 cu indici de viteza Y (max. 300 km/h) si W (max. 270 km/h). Pe langa modelul castigator, s-au remarcat cu rezultate ,,Foarte bune” pentru aceasta dimensiune anvelopele Pirelli P Zero, Continental Sport Contact 5, Dunlop Sport Maxx RT, Nokian zLine, Michelin Pilot Sport 3 si Bridgestone Turanza T001. Pentru aceasta dimensiune nu sunt deloc recomandate anvelopele fabricate in China (Westlake) iar Cooper Zeon Sport CS primeste un calificativ de trecere, dar cu mari rezerve din partea specialistilor Auto Zeitung.

235/35R19 Y – Sport Auto 2015
Castigatorul testului: Pirelli P Zero

Pentru autoturismele sport, publicatia ,,Sport Auto” a testat 7 modele de anvelope pentru dimensiunile 235/35R19 cu indice de viteza Y (max. 300 km/h). Anvelopele Pirelli P Zero s-au detasat remarcabil de restul modelelor competitoare. Rezultate bune au obtinut si Continental Sport Contact 5, Hankook Ventus S1 Evo2 K117 si Dunlop Sport Maxx RT.

235/35R19 si 275/35R19 Y – Auto Bild SportsCARS 2015
Castigatorul testului: Hankook Ventus S1 Evo

Varianta sport a publicatiei Auto Bild a facut cunoscute rezultatele obtinute de 7 modele de anvelope pentru dimensiunile 235/35R19 pe fata si 275/35R19 pe spate, cu indice de viteza Y (max. 300 km/h). Aceasta combinatie de anvelope poate fi folosita pe BMW M3 si M4. Supriza acestui test este Hankook Ventus S1 Evo, care a obtinut cele mai bune rezultate. Au mai obtinut rezultate foarte bune Michelin Pilot Super Sport si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.