Chrysler incurajeaza sistemul de cumparare fara licitatie

2013_chrysler_200_s_special_edition_side_rear-650x360Grupul Chrysler foloseste viitorul model de minivan pntru a initia un sistem de cumparare fara licitatie care garanteaza un profit distribuitorilor.

Desi aproximativ douazeci de distribuitori se folosesc de aceasta idee, Scott Kunselman, presedintele de achizitii Chrysler a spus ca niciun distribuitor nu a semnat vreun contract. Sistemul cere incredere financiara intre distribuitori si producatorul auto.

Kunselman a declarat ca acest sistem de cumparare este inca in curs de dezvoltare. Chrysler a petrecut mai mult de un an pentru a crea designul succesorului Dodge Grand Caravan si al minivanelor Chrysler Town & Country, care ar trebui sa fie inlocuite cu un singur minivan in 2015.

Un raport publicat luna trecuta in The Detroit News sugereaza ca actualul Grand Caravan ar putea fi produs in continuare timp de doi ani. Chrysler a refuzat sa comenteze. Aranjamentele dintre producator si distribuitor sunt stabilite sa permita reducerea costurilor ambelor parti, bazandu-se pe incredere si imbunatatirea planificarii de lunga durata.

Aranjamentele sunt familiare intre distribuitorii Honda si Toyota, dar nu au ajuns inca intre distribuitorii nationali. “Cred ca vom avea succes in multe cazuri pentru ca am avut in jur de douazeci de oameni care au spus ca sunt dispusi sa ia parte la aceste aranjamente. Asa ca facem asta de acum”, a spus Kunselman.

Pe termen lung, aranjamentele fara licitatii ofera distribuitorilor un profit predictibil, permitandu-le sa investeasca cu riscuri reduse. Distribuitorii spun ca ei ofera cea mai buna tehnologie producatorilor auto care le sunt loiali si le ofera cele mai bune oportunitati de a avea profit. Pentru producatori, aranjamentele fara licitatii ajuta la garantarea disponibilitatii componentelor si accesul la cea mai buna tehnologie oferita de distribuitori.

Kunselman a mai spuis ca toamna trecuta a vrut sa convinga multi dintre distribuitorii Chrysler sa nu mai participe la licitatii. Facand acest lucru, producatorului auto ii este mai usor sa imbunatateasca relatiile cu cei 3,000 de distribuitori. De asemenea, acest lucru ar garanta ca producatorul auto are acces la cea mai buna tehnologie si capacitate de productie a distribuitorilor.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.