Noul model B-Max va fi echipat cu două versiuni de motorizări, unul pe benzină, de 1 litru, şi unul diesel, de 1,6 litri, iar cel mai redus consum mixt de combustibil va fi de 4 litri la suta de kilometri, a anunţat joi compania americană. Astfel, versiunea echipată cu motorul pe motorină, care dezvoltă 95 cai putere, va avea un consum mediu de 4 litri la suta de kilometri şi emisii de dioxid de carbon de 104 grame la kilometru.
În ceea ce priveşte motorul pe benzină (cel mai mic şi eficient propulsor dezvoltat de Ford), care dezvoltă 120 cai putere, consumul de carburant va fi de 4,9 litri la suta de kilometri. Emisiile acestuia sunt de 114 grame pe kilometru. Reprezentanţii Ford afirmă că la aceste valori B-Max va fi cel mai economic model din clasa sa, cu 15% mai eficient faţă de principalii săi competitori – Opel Meriva şi Renault Grand Modus.
B-Max include o serie de tehnologii care reduc consumul de combustibil şi emisiile de CO2, printre care sistemul Start/Stop, care opreşte automat motorul când autovehiculul este în staţionare şi sistemul de informare a şoferului Ford Eco Mode, care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai economic.
De asemenea, noul model este echipat cu Gear Shift Indicator, un sistem care indică cele mai eficiente puncte de schimbare a vitezelor şi Smart Regenerative Charging, care încarcă bateria în cele mai economice puncte de pe parcursul unei călătorii.
Monovolumul va fi produs exclusiv la uzina Ford de la Craiova şi va fi lansat în luna martie la Salonul Auto de la Geneva. Reprezentanţii Ford România au anunţat că în acest an vor fi produse 60.000 de unităţi, iar anul viitor peste 100.000.