Ford nu mai acorda indemnizatii pentru sistemele Sync si My Ford Touch

myford_touch_2014_fiesta-650x360Brandul Ford elimina treptat fondurile alocate tehnologiei prin care plateste dealerii pentru a-i invata pe clienti sa foloseasca sistemele Sync si My Ford Touch, sisteme din cauza carora s-au plans mai multi proprietari.

Aceasta decizie luata de Ford, despre care un purtator de cuvant al companiei a spus ca este temporara, se va produce in doua etape: 1. Ford va plati dealerii cu cate 50 de dolari pentru fiecare vehicul echipat cu sistemul de recunoastere vocala Sync. Banii vor fi disponibili la sfarsitul acestui an. 2. Ford va plati dealerii cu cate 75 de dolari pentru fiecare vehicul echipat cu interfata My Ford Touch care completeaza sistemul Sync.

Modelele produse in 2015 nu vor beneficia de acelasi ”tratament”. Ford a mai anuntat ca va impartasi cu dealerii planurile sale de viitor. Brandul Lincoln nu va fi afectat. Avand in vedere situatia actuala, in care multi clienti se plang inca de sistemele respective, multi dealeri sunt de parere ca este prea devreme pentru ca Ford sa renunte la indemnizatie.

Multi dealeri au folosit banii pentru a angaja experti in tehnologie care isi petrec tot timpul pentru a-i invata pe clienti cum se folosesc sistemele respective. Jim Seavitt, proprietarul Village Ford din Dearborn, Michigan, a angajat un astfel de specialist, care, a spus el, este ocupat aproape tot timpul.

Seavitt nu este de acord cu intreruperea indemnizatiei. “De acolo veneau banii pentru salariul acestui om”, a spus el. “In ciuda modificarilor facute de Ford, defectiunile sistemului My Ford Touch nu s-au redus, iar clientii transmit in continuare intrebari si semnaleaza probleme”, a mai adaugat Seavitt.

El estimeaza ca primeste aproximativ 7,500 de dolari pe luna pentru aceste indemnizatii sau aproximativ 90,000 de dolari pe an. El nu a declarat cu cat este platit un specialist in acest domeniu.

“In plus, trebuie sa avem in vedere ca tehnologia se va dezvolta si mai mult. In cele din urma, vom avea modemuri in masini. Gandirea mea se aseamana cu cea a celorlalti dealeri. As spune doar ca asta nu este momentul corect pentru o astfel de decizie”, a mai adaugat el.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.