Range Rover si Range Rover Sport dispun de noi tehnologii din 2014

2014_range_rover_vogue_hybrid-650x360Land Rover a anuntat aparitia noilor modele Range Rover si Range Rover Sport in 2014, care vor veni cu noi tehnologii.

Modelele modernizate vor putea fi comandate incepand cu 10 septembrie, iar livrarile vor fi facute din 2014. In functie de pietele individuale, noile tehnologii de asistenta a soferului includ: Traffic Sign Recognition, Lane Departure Warning si Perpendicular Park, in timp ce noul Land Rover InControlTM va oferi o serie de caracteristici de conectivitate, lasand soferii si pasagerii sa mentina contactul cu lumea lor.

Alegerea propulsoarelor diesel si pe benzina se raporteaza cu disponibilitatea suplimentara a motorului puternic de 4.4 litri SDV8 diesel disponibil pentru Range Rover Sport si cu introducerea versiunilor hibride V6 de 340 de cai (care au un rating de CO2 de doar 169g/km) pentru ambele tipuri de caroserii.

4.4 SDV8, disponibil pentru Range Rover Sport, are un sistem de admisie revizuit care include doua intercoolere, o noua baie de ulei, un nou motor din aliaj (care reduce greutatea cu 10 kg) si o calibrare optimizata. Propulsorul turbo-diesel genereaza 339 de cai putere si un cuplu masiv de 700Nm, in timp ce ofera o performanta fara compromisuri si manevrabilitate in conditii reale.

Varianta SDV8 cu transmisia automata ZF 8HP70 cu opt viteze accelereaza de la zero la 62 mph (100 km/h) in 6,9 secunde si atinge o viteza maxima de 140 mph (225 km/h), atunci cand este montat pachetul Dynamic. In functie de piata, versiunile modernizate ale modelelor Range Rover si Range Rover Sport sunt disponibile in doua variante cu doua motoare pe benzina, 5.0L V8 S/C 510CP si 3.0L V6 S/C 340CP, dar si cu doua motoare diesel, 3.0L TDV6 258CP si 3.0L SDV6 292CP (aceasta din urma fiind disponibila numai pentru Range Rover Sport), plus un propulsor hibrid recent dezvaluit.

Primele modele hibride de la Land Rover au un sistem de propulsie identic- motorul SDV6 turbo-diesel de 3 litri care vine impreuna cu transmisia automata ZF cu opt viteze si cu generatorul electric de 35kW, in loc de convertorul de cuplu. Noile modele au emisii de CO2 de 169g/km.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.