Vanzarile Mercedes au crescut de 2 ori mai rapid decat ale BMW, in T1 2016

mercedes_glc_4567_52476400Avansul vânzărilor Mercedes-Benz a fost de două ori mai rapid decât al BMW în primul trimestru din 2016, apropiindu-se de obiectivul de a redeveni cel mai bine vândut brand de lux din lume pentru prima dată în ultimul deceniu, transmite Bloomberg.

Avansul vânzărilor Mercedes-Benz a fost de două ori mai rapid decât al BMW în primul trimestru din 2016, apropiindu-se de obiectivul de a redeveni cel mai bine vândut brand de lux din lume pentru prima dată în ultimul deceniu, transmite Bloomberg.

În perioada ianuarie – martie 2016, livrările Mercedes-Benz au urcat cu 13% (483.487 vehicule), faţă de un avans de 6% al brandului BMW (478.743 unităţi) şi de 4% al Audi (455.750 vehicule). Liderii pieţei automobilelor de lux sunt în acest moment Mercedes (divizia de lux a Daimler), BMW şi Audi (divizia de lux a Volkswagen).

Datorită popularităţii tuturor modelelor nou lansate, cum ar fi SUV-ul GLC, Mercedes este în grafic pentru a depăşi BMW la vânzările anuale mai devreme decât şi-a propus, în anul 2020. Divizia Daimler se aşteaptă la accelerarea livrărilor în semestrul doi din acest an, când va ajunge în showroom-uri modelul restilizat E-Class.

În martie, BMW a depăşit Mercedes, livrând 201.352 vehicule, faţă de 198.921 unităţi vândute de Mercedes. Pe locul trei se află Audi, cu 186.100 maşini. Obiectivul strategic al Mercedes este să redevină lider mondial pe piaţa automobilelor de lux, o poziţie pe care a pierdut-o în faţa BMW în 2005, iar în 2011 a căzut pe locul al treilea, după Audi

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.