Vanzarile Subaru in SUA vor creste pana la 500.000 de unitati pana in 2015, ajutate de noi modele, capacitatea sporita de productie si volumele in crestere.
Vanzarile acestui an se vor situa intre 410.000 si 420.000 de unitati, insa Subaru ar fi putut sa vanda cu usurinta intre 10.000 si 20.000 de masini in plus daca ar fi avut o capacitate de productie mai mare, a spus Dean Evans, de la departamentul de Marketing Subaru SUA.
Subaru detine o fabrica in Japonia si inca una in Lafayette, Ind. Ultima va fi extinsa in 2016, cand va incepe productia modelului Impreza. “Singura noastra piedica este capacitatea redusa de productie”, a spus Evans la un seminar de marketing tinut de catre cei de la Automotive News.
Subaru va creste si cheltuielile cu marketingul pana la 300 de milioane de dolari in 2014. Anul trecut, cand aceste cheltuieli s-au situat in jurul sumei de 190,5 milioane de dolari, conform Kantar Media, Subaru a vandut un record de 336.441 de vehicule in SUA.
In acest an, Subaru a inregistrat o crestere de 29 de procente, datorita modelului restilizat Forester si a noilor XV Crosstrek si BRZ. Sedanul Legacy si break-ul Outback vor fi relansate in al treilea trimestru al anului 2014.