Următorul tău Bugatti ar putea avea propria stație de alimentare la domiciliu

Următorul tău Bugatti ar putea avea propria stație de alimentare la domiciliu

Șeful companiei crede că motorul cu combustie ar putea primi un contract de leasing pe viață cu combustibili sintetici.

Când clientela dvs. are milioane de ars pe un hipercar, cerul este limita atunci când vine vorba de taxarea cumpărătorilor pentru caracteristicile opționale. CEO-ul Bugatti Rimac, Mate Rimac, are o idee nebunească de a combina o stație de alimentare cu achiziționarea unei mașini. Geniul din spatele mărcii Rimac nu exclude ideea de a face mai ușor pentru proprietari să-și alimenteze mașinile cu motor cu combustie de acasă.

Antreprenorul croat în vârstă de 36 de ani crede că ICE are încă un viitor lung. Poate nu cu combustibili fosili, deoarece el sugerează că aceste stații ar putea fi umplute cu combustibil sintetic. Vorbind la Financial Times Future of the Car Summit din Londra, Rimac și-a împărtășit viziunea: “Ai putea chiar să faci niște stații de alimentare frumoase Bugatti pentru casele proprietarilor, folosind combustibili sintetici”.

Nu este o surpriză faptul că șeful companiei a adus în discuție subiectul combustibililor sintetici. Porsche, care deține 45% din Bugatti Rimac, produce eFuel la o fabrică pilot din Chile din decembrie 2022. Este produs din apă și dioxid de carbon cu energie eoliană, permițând unui motor cu ardere internă să aibă o funcționare aproape neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.

Fabrica își propune să producă aproximativ 14,5 milioane de galoane anual până la mijlocul deceniului și să crească producția la 145 de milioane de galoane până în 2027. Aceasta ar fi încă o picătură în găleată în marea schemă a lucrurilor, având în vedere că există aproximativ 1,4 miliarde de mașini pe șosele astăzi. Cu toate acestea, trebuie să începeți de undeva, nu?

Rimac nu a menționat conexiunea Porsche, dar nu ar fi o idee atât de ciudată să punem eFuel într-un Bugatti peste câțiva ani. La urma urmei, aceste mașini sunt construite în număr limitat (450 Veyrons și 500 Chirons), iar proprietarii lor abia le conduc oricum, astfel încât cererea nu ar fi atât de mare.

Într-o notă conexă, următorul hypercar Bugatti va avea premiera pe 20 iunie și este prezentat ca fiind un model cu adevărat nou. Rimac a spus că nicio piesă nu a fost preluată din Nevera sau Chiron. El a continuat să menționeze că va avea un design exterior evolutiv combinat cu “câteva lucruri nebunești” în interior, unde va exista un impuls de calitate.

Pièce de résistance va fi cu siguranță noul motor V-16 din imaginea de mai sus. Este o centrală aspirată natural de aproape 40 de centimetri lungime. Rimac a spus că este un motor complet nou pe care Bugatti intenționează să-l folosească “pentru o vreme”. Durata sa de viață se va extinde probabil dincolo de 2035, când interdicția Uniunii Europene de vânzare a mașinilor noi care au emisii nocive va intra în vigoare, cu condiția ca acest lucru să se întâmple în continuare. O scutire pentru vehiculele care funcționează cu combustibil sintetic a fost deja inclusă, ca urmare a presiunii exercitate de Germania.

Acest lucru încurajează mărcile de elită pentru cei ultra-bogați să continue investițiile în motoarele cu combustie. Mate Rimac însuși a spus că Nevera electric încă nu este vândut, deoarece clienții high-end preferă de obicei puterea ICE. Aston Martin a anunțat recent un nou V-12 twin-turbo care împachetează 824 cai putere și 738 lire-picioare, deci este sigur să spunem că motoarele convenționale, cu deplasare mare, nu vor dispărea în curând.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.