Audi este noul lider de vânzări în segmentul premium

audi-este-noul-lider-de-vacnzafri-a-n-segmentul-premium-48634Într-un clasament intermediar făcut pe primele două luni ale lui 2014, Audi se află pe primul loc în topul mondial al numărului de mașini vândute în segmentul premium. Totuși, la fel ca într-un campionat de fotbal bun, diferențele sunt foarte mici iar un câștigător nu va putea fi intuit cu siguranță înainte de ultimele două luni ale anului.

Numărul mașinilor vândute de Audi la nivel mondial în ianuarie și februarie îl depășește pe cel al bavarezilor cu doar 383 de unități, asta în condițiile în care cifra totală este de 242.400 de unități pentru Audi.

În aceeași perioadă a anului trecut, Audi ocupa locul doi cu 429 de unități în urma BMW. Succesul înregistrat de Audi se datorează în special compactei A3 (mai ales în versiunea sedan, care are mare căutare în piețe precum Rusia, China sau chiar SUA) dar și SUV-ului Q7 — ai zice că oamenii își doresc ceva nou de-acum, însă nu.

Toate indiciile arată că Audi ar putea să-și mențină poziția până la finalul anului având pregătite nu mai puțin de 17 lansări (modele noi sau facelifturi), în timp ce BMW nu a anunțat planuri așa de mari.

Prognoza IHS Automotive pentru 2014 îi plasează pe cei de la BMW în vârf, totuși, cu 1,77 milioane de mașini vândute, urmați de Audi cu 1,66 și Mercedes-Benz cu 1,56. Dar am văzut noi burse căzând recesiuni luând prin surprindere mari analiști financiari și așa mai departe, deci n-ar trebui să mire pe nimeni dacă la finalul anului, aceste previziuni se vor fi dovedit greșite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *