Volvo se axazeaza pe China

2014_volvo_xc60_32-650x360Volvo, care a avut o prima jumatate a anului nu tocmai buna, cu vanzari in scadere, intentioneaza sa “iasa la interval” cu modele noi, in speranta ca va cuceri piata chineza de masini. Compania ar vrea sa fure clienti de la BMW si Audi. Si s-ar putea sa reuseasca, ajutata fiind de faptul ca este detinuta de Zhejiang Geely Holding Group Co. si ca va deschide trei uzine noi in aceasta tara.

De cand a fost preluata de Geely, Volvo s-a tot chinuit sa isi creasca din nou veniturile.

In primele sase luni ale lui 2013, producatorul a pierdut aproape 90 de milioane de dolari, dar spera ca numarul livrarilor sa creasca in 2014. Si asta bazandu-se in mare parte pe China, unde cererea de masini Volvo a crescut cu 40% in lunile iulie si august.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.